zaterdag 1 september 2012

Happy feet!

Wat voor de ene gewoon een onbenullige foto van fietsschoenen is, is voor de ander een mijlpaal. Mijn mijlpaal dan.


happy feet


Ik heb eindelijk mijn wielrenners outfit van onder het stof kunnen halen. Want:

a) Ik kan er weer in. :)
b) Mijn rug is sterk genoeg om een ritje van 2 uur te verdragen.


En dat is voor mij het opperste geluk. Het weer was ook perfect deze ochtend, geen zuchtje wind en niet te warm. Zalig. En zo goed als geen auto's.

Mag ik je trouwens nog een levensles meegeven? Als je bepaalde dingen door omstandigheden niet meer kunt, concentreer je op de miljoenen dingen die je wel nog kan. Ik heb dat ook gedaan. En voor je het beseft kan je de dingen die je eigenlijk opgegeven had wél weer. In de mate van het mogelijke natuurlijk. Maar toch.






Het leven. Heerlijk.


11 opmerkingen:

  1. Maak er een heerlijk fietstochtje van. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn!

    En ja ik weet precies hoe het voelt na een hernia vorig jaar...
    Wat een genot om dan gewone dingen weer te kunnen.

    Heerlijk! Geniet er maar van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bemoedigende woorden komen als geroepen. Ik kan nu al 3 maanden niet meer lopen en ben daar heel gefrustreerd door. En pissed. Niet echt aangenaam gezelschap voor de mensen in mijn omgeving.
    Ik zal je levensles indachtig zijn.
    PS Morgen ga ik ook fietsen. Da's één van de dingen die wel nog lukken en zal dat dan maar positief bekijken, want ik fiets eigenlijk helemaal niet graag. ;-)
    Geniet van je tochtjes en als je ooit zin hebt om mij gezelschap te houden tijdens een fietstochtje, laat maar weten. Doordat ik niet graag fiets, zoek ik altijd gezelschap om te babbelen en zo mijn gedachten af te leiden van het fietsen. Babbelen kan ik wel goed èn veel. Daar kan mijn kwetsuur niks aan veranderen. Nog nooit een blessure aan mijn tong gehad... Hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wijze woorden. En wat fijn dat je weer lekker kunt gaan fietsen. Ik hoop dat je heerlijk hebt genoten vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. we blijven maar goed nieuws horen ... proficiat ! Enjoy !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt heerlijk! Fietsen is toch echt een beetje als vliegen (als de wind mee zit). Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. maar als ge van uwen fiets stapt, dan loopt ge niet echt elegant met die dingen.
    Go for it en doe zo verder !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is inderdaad een mijlpaal, geniet ervan!
    En bedankt voor de levensles, ik kan hem gebruiken. Al doe ik overwegend heel hard mijn best om mij te richten op wat wel kan, een beetje steun op zijn tijd kan nooit kwaad hé :0) Blijven trappen!

    BeantwoordenVerwijderen