maandag 10 december 2012

Met een boek maak je me altijd gelukkig.

Daarnet... dingdong... FedEx. Met een pakket uit de States. Huh? Ik had toch niets besteld? Wat zat erin? Een exclusief boek van Vivian Maier. Zomaar aangeboden door de Steven Kasher Gallery.


vivianmaier


Ik heb deze mensen ontmoet tijdens Paris Photo vorig jaar en een leuk contact blijven houden. Ze hadden mij dan ook opnieuw uitgenodigd om dit jaar te gaan als VIP dit keer. Helaas had ik geen VIP kaarten ontvangen (vermoedelijk door de storm Sandy) en als troost hebben ze mij dit boek toegestuurd.

Ze weten dat ik nogal een felle bewonderaarster ben van deze recent ontdekte fotografe. Prachtige, karaktervolle foto's zijn het. Echt een toptalent.

Ben ik blij zeg!!!


Ann







1 opmerking:

  1. wat een leuke verrassing zeg!
    ik ga snel eens google'n!
    groetjes, Hilde
    http://doorhetoogvan.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen