woensdag 30 januari 2013

Nieuw speelgoed

Vandaag heb ik de laatste fotoshoot dag voor een kookboek van Christine Tobback. En onder andere daarvoor heb ik nieuw speelgoed meegekregen van D&M Depot. Schoon hé. En dan staat nog niet eens alles op de foto. Je gaat hier binnenkort nog meer dingen zien verschijnen. 't Zal jullie niet verbazen zeker dat ik supercontent ben?

New stuff to play with


Free goods.

Ik kan er met moeite van slapen, die inspiratie stopt maar niet met opborrelen.... maar 't kan ook wel een beetje van 't snot zijn.

Toedeloe!


Ann


Het boek van Christine verschijnt ergens in mei of zo.


12 opmerkingen:

  1. Ja, dit is prachtig. Als ik dat zie, wordt de goesting om opnieuw goed te leren draaien (met de pottenbakkersschijf hé) alleen maar groter!

    Ik ben er zeker van dat je op zo'n servies lekkere en kleurrijke gerechten gaat toveren! Ik kijk er al naar uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh wat mooi! Dit servies zou ik ook wel willen hebben ;-)
    Benieuwd naar de mooie (en lekkere) foto's die je hiermee gaat maken Ann.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moooooooi! D&M Depot mag hier ALTIJD zo'n pakketje afleveren. Ik ben al een hele tijd fan! En ook van u, hé Ann! ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooooooi! Ik ga die site eens uitpluizen en verlanglijstjes opstellen :)
    Benieuwd wat je daarop gaat toveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja dat vind ik ook maar zijn die ongeglazuurd? Dat vind ik niet zo leuk, dat krast zo als je er van eet :-)

      Verwijderen
    2. Geen flauw idee. Da's bij mij om eten op te leggen en naar te kijken. En foto's te trekken. Niet om van te eten. :)

      Verwijderen
  6. Wauw, prachtig! Ik ben jaloers hoor! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waahw !! Dat is mooi zeg ! Zou ik ook wel willen.. en niet alleen om in de kast te laten staan.('t zou er wellicht al niet meer bij kunnen vrees ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En helemaal in de sfeer van waar je de laatste tijd mee bezig bent. Ik kijk al uit naar het eten erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beste Ann,

    Dank je wel om je mooie creaties te tonen op onze serviezen.
    We kijken al uit naar je prachtige foto's.
    Veel groetjes

    Mireille Mostinckx
    Marketing & Communication

    BeantwoordenVerwijderen