woensdag 20 maart 2013

Ik ben verliefd.

Ik maak niet graag reclam op mijn blog. Echt niet. Reclame is mijn vak, mijn blog is mijn hobby, en ik hou die twee graag gescheiden. Maar verdorie, ik heb gisteren van Serax weer speelgoed meegekregen. En zie eens hoe schoon.

Die nieuwe Aqua reeks is gewoonweg fantastisch mooi. En dat mag gezegd worden vind ik.


aqua by serax


En de reeks van Pascale Naessens (Pure) is ook verder uitgebouwd en hier is een stukje van. Er is nog veel meer, maar daar moet ik nog ondergronden voor maken. Tja, eens een nerd altijd een nerd.


black pure


pure by serax


En nu ga ik nog wat koken en bakken zodat ik weer iets heb om over te bloggen. :)


A domani!


Ann

12 opmerkingen:

  1. Dat is inderdaad iets om verliefd op te worden!
    Die zwarte kommen had ik graag zelf gedraaid (met klei), maar mijn schouder wil dat niet meer ;-((

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben helemaaaaal verkocht! Zo schoon, zeg! Gelukzak!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat zwart vind ik niet zo geslaagd, maar die bovenste! schitterend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn beide reeksen !
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. SMELT!!! Wanneer is het moederdag?? O gelukkig heel binnenkort!! Ik wil ik wil ik wil, waar kan je ze kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ook ik ben verkoccht voor het bovenste servies, wat een prechtig blauw! het zwart is niet zo mijn ding, althans niet in die ronde vormen. tja, over smaken en. kleuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor mij ook dat aqua ... zo schoon, gelukzak! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Om het kort en krachtig te zeggen: wanelo!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het servies van Serax is echt prachtig.....heel langzaam breidt mijn verzameling uit....laat gerust zien, kijk en geniet erg graag met je mee... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen