woensdag 19 januari 2011

Dubbelportret

double portrait

;-)

8 opmerkingen:

  1. Soms... denk je toch echt dat ze alles begrijpen wat je wil zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja, woorden als 'snoep', 'koekje' en 'wandelen' begrijpt hij als geen ander. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van zo'n militair saluut zou ik ook wel even opkijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @ tonbouton ik had gezien dat je twee keer hetzelfde geplaatst had. Heb het dan maar verwijderd, maar da's nu zo raar. LOL

    Baai de wee, je moet me eens zien marcheren met die honden. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja goed dat je het verwijderd hebt dat tweede bericht, want al dat militair gezwets :)
    Wie is de grootste schuinsmarcheerder, jij of de honden? En nu ga ik zwijgen of ik word hier helegans verwijderd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. laat ons zeggen dat we mekaar de loef afsteken. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een doordenkertje of een doorkijkertje :-)

    BeantwoordenVerwijderen