donderdag 29 november 2012

Een hondenleven is hard... héél hard.

Terwijl ik druk aan het koken/fotograferen/schrijven en dergelijke was, had ik Baziel de gruwelijke taak gegeven om nieuw speelgoed uit te proberen. Plichtbewust als hij is, heeft hij dat ook met verve gedaan.


a dog's life


Maar hij was wel een beetje moe achteraf. Ik ook. Maar daar zijn gelukkig geen foto's van.


Ann



Achteraf bekeken vind ik wel dat het beertje wel héél gelukzalig lacht. Ik wil echt niet weten welke spelletjes ze gespeeld hebben. ;)

4 opmerkingen:

  1. Daar word ik nu eens instant content van. Het beest (niet uw zieltje, het andere) grijnst volgens mee toch wel een beetje groen. Moest er een tekstballon boven staan, dan zou ik gokken op Aaarrrrgh.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zalig. Een tijd van speelmaatje en een tijd van slaapmaatje.

    BeantwoordenVerwijderen