dinsdag 27 november 2012

Een nederig verzoek...

Jouw trouwe receptenleverancier is genomineerd voor Site van het Jaar. Niet 1 maar 2 keer!!!! Jawel. Ik dacht ook dat het een vergissing was, maar neen hoor. Het klopt. Eénmaal in de categorie culinair (een aangename verrassing), maar ook in de categorie fotografie (en dat is heel bijzonder, zeker omdat ik nog maar een dikke 2 jaar een camera ter hand neem). Fotografie zeg, stel je voor, en dat met mijn wel héél beperkte photoshop skills. Ahum.



a local dish

(foto is gemaakt voor VTM Koken)

En nu ik toch al zover ben, kan ik maar beter proberen om dat spul te winnen, denk ik dan. Maar daarvoor heb ik jullie hulp nodig.

Zouden jullie zo goed willen zijn om voor mij te stemmen?

In de categorie culinair: Photo-copy
In de categorie fotografie: Ann Vertriest


Je kan hier op mij (en op Jonge Sla, Emma en Mona, Mme Zsazsa en nog een hoop andere bevriende blogs) stemmen. Je maakt ook nog eens kans op een paar leuke prijzen. Je kan stemmen tot 9 december, middernacht.


Merciekes hé!


Ann


En dat allemaal door een stomme val. Tsssk... een geluk bij een ongeluk precies. Eind 2010 met bloggen begonnen als bezigheidstherapie tijdens mijn revalidatie, ineens ook een passie voor foodfotografie ontdekt en zie nu.

Grappig.

22 opmerkingen:

  1. Voilà si, dat hebben we even met alle plezier gedaan ! En ... eeuwige roem als ge wint ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn stem(men) heb je! Ik heb jouw site altijd al een enorme inspiratie gevonden voor foodfotografie :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voila!
    En zelfs de nominaties zijn al geweldig hoor, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gij hebt zo'n verzoeken niet nodig, 'k stemde al voor u nog voor ge 't ned'rig verzocht. Ik kom hier graag plaatjes-kijken en dromen-van-oh-kon-ik-toch-ook-maar-zo-lekker-koken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb op beide categorieën voor je gestemd!
    Succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die verdien jij zeker! Ik ga op je stemmen hoor..

    Groet,
    Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voilà, gestemd :)
    Twee keer genomineerd, dat verdient ook al een dikke proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ann, je naam staat verkeerd gespeld bij de categorie 'Fotografie'! Vertiest ipv Vertriest, stom toch! Laat je maar horen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog tweemaal een stemmetje meer :) Veel succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het was al gebeurd zonder verzoek! Ik weet niet wat je kan winnen, maar je verdient de prijs! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superb very yummy...Thanks for posting this recipe and am gonna do it....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn stemmen heb je, nu de duim nog om te hopen dat je gaat winnen!
    Je blog, recepten en foto's zijn dan ook winnaars!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had ik al gedaan! Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nog 2 stemmen erbij! En ik moet precies nog veel sites ontdekken :-)

    BeantwoordenVerwijderen