dinsdag 7 februari 2012

De reden waarom ik minder post...

Heeft grotendeels met mijn werk te maken. Ik ben eigenlijk freelance concepteur/copywriter, dit wil zeggen dat ik niet alleen teksten schrijf, maar vooral ideetjes zoek voor nieuwe campagnes. De laatste tijd ben ik voornamelijk bezig geweest voor mijn klant (en oude werkgever) DDB. En zij hebben op hun beurt IKEA als klant. En ik moet toegeven, ik vind dat een plezant merk om op te werken. Enfin, hier zijn al een paar dingen die reeds verschenen zijn voor de opening van de nieuwe IKEA in Wilrijk. Er komt nog véél meer.

't Is wel alleen maar te zien in de regio van Antwerpen.






0129_PQ_Wilrijk_Promo_385x255_NL_PQ


guerrilla marketing for Ikea


Teaser campaign for IKEA


Met dank aan Ellen Van de Gehuchte en Liesbeth Demolder die zo vriendelijk waren om mee te denken en de Art Direction te verzorgen.

10 opmerkingen:

  1. Dat moet fun zijn zo keigoeie reklame maken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. fun en stressy tegelijk! Want goesting en goesting is twee!
    Mij lijkt het alleszins geslaagd. Ik zou ook gaan :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wijs! IKEA is een superklant om voor te werken. Ik help al elf jaar bij de vertaling van hun teksten, en als ik kon, ik zou continu voor IKEA vertalen: zo vlot, speels, dicht bij hun klanten...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yep... je kan er niet naast kijken! Geloof me!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou het echt niet weten, want ik weet ook niet wat er allemaal is uitgevoerd van onze voorstellen. En aangezien ik niet in de regio woon...

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me een heel fijne job (naast keukenprinses).
    Ik zag de grote zak gisteren in antwerpen centraal hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel fijne job, inderdaad. Maar ook een heel zware en bijzonder stresserende job. Niet iets dat je tot aan je pensioen kunt doen... Jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toch wel leuk. Bij ons op het bedrijf zorgen wij voor de sanitaire ruimtes en jij voor de reclame van de winkel. Connected anyway! :-)

    BeantwoordenVerwijderen