vrijdag 24 februari 2012

Op zoek naar leuke veggie recepten?

Aangezien het "Dagen zonder vlees" is, zijn er heel wat mensen op zoek naar toffe receptjes.


blogstuff


blogstuff

Gelukkig voor jullie heb ik er al heel wat verzameld. En je vindt ze dan ook makkelijk hier. Soepen, salades, pasta's,... er is al heel wat op zo'n dik jaar. ;-)


Een paar voorbeelden:

Risotto met vergeten groentjes
Gnocci in de oven met mozarella
Snelle pasta met feta en spinazie
Gemarineerde mozarella
Chili sin carne
Gevulde paprika's
Kungfu Tofu
Witlooftaartje met mascarpone
Gevulde tomaatjes met bulgur en feta
Spaanse veggie balletjes

Voor de boterham:

Vegetarisch boterhambeleg
Hummus met rode biet
Geitenkaas met zongedroogde tomaatjes



Smakelijk!

9 opmerkingen:

  1. Uw Spaanse balletjes met Spaanse rijst! Die zijn echt de lekkerste! Ze staan hier regelmatig eens op het weekmenu - ideale manier om kikkererwten binnen te hebben :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik samen woon, ga ik je blog goed gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmm, dankuwel! Je hebt me goed op weg geholpen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je ze nog eens mooi op een rijtje zette !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gisteren nog uw pasta met roquefort en champignonnekes gemaakt (voor de 1000e keer) en die is zo fantastisch lekker!! En uw soezen... Ooooh uw soezen... We wijken af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor de leuke receptjes te delen!!! Die spaanse veggieballetjes die gaan volgende week eens op het menu komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, tof, dat lijstje!! ook verwoede pogingen hier, voor die veertig dagen zonder vlees , maar niet zo evident voor de helft van mijn kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je foto's doen me zoals altijd weer het water in de mond lopen.... Ik eet eigenlijk heel weinig vlees, en kook het nog minder. Dus inspiratie is altijd welkom....

    BeantwoordenVerwijderen