zaterdag 11 februari 2012

Moe.

Doodop ben ik. Niet alleen is het vrij druk op het werk, ik help hier en daar ook nog wat vrienden met fotomateriaal en teksten en zo. Met als gevolg dat ik gisteren tot 1 uur deze nacht heb zitten prutsen aan een website.


Mr. Wrinkle


De lay-out moet nog helemaal veranderen, maar voorlopig is het redelijk ok (een beetje oubollig, dat wel - en da's héél zacht uitgedrukt). En dat gruwelijk, spuuglelijk mottig logo moet ook nog helemaal iets anders worden. Het is sowieso al véél beter dan wat het vroeger was. Da's al iets. Oh ja, en hij moet nog "surfvriendelijker" worden, want hij is niet altijd even handig. Als je hem, ondanks alles, toch wil bekijken, dan kun je dat hier.

EDIT: 't is ondertussen al iets toonbaarder geworden. :-)



En nu wil ik slapen, maar dat gaat niet... moet nog werken. Veel werken.


Zzzzzzzz......

5 opmerkingen:

  1. Er staan in elk geval al prachtige foto's op de website!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, vandaar al die beestige foto's! Nog even door-bijten en dan een waar rustmomentje inplannen, werkt altijd bij mij alst weer van de laatste loodjes is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 't ambetante is dat de lay-out zo'n standaardspul is. Ik had keuze uit zo'n honderd "grids" en dit was het minst erge. De rest was precies van 1999. Eerst leren werken met dreamweaver zeker?

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als de rest van die site nu ook nog op het nivo van jouw foto's komt, dan komt het allemaal goed !
    Af en toe op de rem gaan staan is geen luxe, maar noodzaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Doe vooral rustig aan. Die site heeft toch geen haast? Hij is al zo lang niet zo mooi, daar kan toch nog wel wat tijd bij?
    En hij wordt vast heel mooi. Alleen al door je prachtige foto's. Ik zou ook zo'n foto van mijn hond willen hebben! (maar dat gaat helaas niet meer)

    BeantwoordenVerwijderen