zondag 9 oktober 2011

Kaas met gaatjes.

Ik ben nogal stipt als het op afspraken aankomt. Ikzelf zal zelden te laat komen, laat staan helemaal niet komen opdagen. Dat laatste is me helaas onlangs overkomen. Onbegrijpelijk.

Ik had me ingeschreven voor een workshop Indisch koken bij Mies Meulders. Mies ken ik al vooral via mijn reclamewerk, 't is nogal een straffe madam. Zeker om radiospotjes in te spreken. Enfin, toevallig zag ik op Facebook dat ze nog op zoek was naar een deelnemer voor een van haar workshops. Ik schrijf me natuurlijk vol overtuiging in. Ah ja, want ik doe dat graag.

Maar dan moest ik met Bazieleke naar de oogarts in Gent (bij Clos-Fleuri - ook een aanrader) en daardoor ben ik die workshop helemaal vergeten. Echt stom.

Daarom om het goed te maken: hier zijn nog haar andere workshops. Schrijf je in, en kom vooral opdagen.


Photobucket


't Zal de moeite zijn. Nu nog ergens een workshop vinden tegen vergeetachtigheid. 't Is nodig.

Pffft.

1 opmerking:

  1. Als het je een troost kan zijn: bij mij is het vaak meer gaatjes dan kaas ;-)Denk dat het vaak te maken heeft met met té veel dingen gelijk bezig te zijn. Maar je hebt het goed gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen