zondag 21 oktober 2012

HdC

pistolee


O lief, waart gij een pistolee,
dan beet ik u in twee.



2 opmerkingen:

  1. Ik kom binnen,

    Ik zie ze staan

    Zij draait zich om

    En kijkt mij aan!

    Ik kijk naar haar,

    Zij kijkt naar mij,

    We kijken veel te lang,

    En we denken allebei...

    ELECTRICITY!

    Wauw, wauw, wat een wijf, oei, wat een lijf!

    Ik kan er bijna niet meer naar kijken.

    Wauw, wauw, wat een blik, ik denk dat ik stik!

    Ik ben hier echt totaal aan het bezwijken.

    Auwch! Ik voel hoe ik val.

    ...er valt in dit geval nix te kiezen.

    Auwch! ik kom weer van stal...

    En ik weet....ik ga mezelf nog verliezen.

    Iedereen wacht in de rij

    Nog één iemand...en dan is het aan mij!

    Ik heb haar blik nu al te lang gemeden

    Ik kijk recht haar in de ogen en ik zeg...

    'euh, voor mij graag een klein grof gesneden'.

    OH MARIA

    VAN IN DE BAKKERIJ 'DE WARME PISTOLEE',

    OH, MARIA

    IK PAK ZE IN EN IK NEEM ZE MEE.

    ELECTRICITY

    Ze zegt...'was dat alles? Of had u nog iets anders gewenst?'

    Ik denk: 'amaai, ze moest eens weten!'

    En ik voel zij kijkt naar mij...

    dus kijk ik wat rond en doe alsof ik nadenk!

    Ah ja...voor ik het vergeet...

    doet u mij nog tien miljoen pistolees,

    En dan nog zo'n suikerbroodje en een krentenbol en een vlaai...

    Want den dezen die koopt alles van de dees!

    In een zakske? Och...als dat kan...!

    Ze is zo sexy, ik smelt er van!

    Ze zegt mercikes en salu!

    Ooh, ghij schoonste aller vrouwen

    Merci en salu...!

    OH MARIA

    VAN IN DE BAKKERIJ 'DE WARME PISTOLEE'

    OH MARIA

    IK PAK ZE IN EN IK NEEM ZE MEE.

    ELECTRICITY!

    Ik sta weer buiten,

    Er is eigenlijk helemaal niets gebeurd.

    Maar vanbinnen...totaal verscheurd.

    Och ja, ik het het overleefd in de bakkerij.

    Maar wat wordt dat seffens weer...

    in de beenhouwerij!

    Pieter Embrechts

    : ), heb ik ooit in een andere blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen