zondag 14 oktober 2012

Stiel & Stijl, hét moment om ietske bij te leren.

Ik weet het, weinig recepten de laatste tijd, maar ik heb een excuus. Ben volop bezig aan het boek, en ja, dan is het wat moeilijk combineren met de blog natuurlijk. Mijn excuus daarvoor. Maar niet getreurd, ik moest je nog vertellen over de andere workshops op Stiel & Stijl volgende maand.

Ik stel je ze graag even voor:

ELza


Elza D. maakte voor Allemaal Rokjes van Mme Zsazsa en het Poppenboek van Tantehilde, de mooiste plaatjes. Op haar blog kan je proeven van de foto’s en vormgeving met een knipoog.

I. Het Fotografisch Oog (compactcamera)
Introductie in de fotografie, belichting, compositie en stylisme. Met enkele duide-lijke tips & trics kan je snel zelf aan de slag en maak je mooiere beelden vol leven. (Ook voor gebruikers van een compactcamera)
max. 15 deelnemers - 15 euro per deelnemer

II. Het Fotografisch Oog (spiegelreflex)
Introductie in de digitale fotografie (diafragma, sluitertijd), belichting, compositie en stylisme. Met enkele duidelijke tip & trics kan je snel zelf aan de slag en maak je mooiere beelden vol leven.
(Voor gebruikers van een digitale spiegelreflexcamera. Vereist: basiskennis van de verschillende instellingsmogelijkheden zoals automatisch, halfautomatisch en manuele instellingen. maw, ken je toestel al een beetje)
max. 15 deelnemers - 15 euro per deelnemer


UG2


Nadia Jottard merkte als professional dat je uitstraling een grote rol speelt in je carrière. Daarom begeleidt ze vrouwen in het optimaliseren van hun outfit en gewenst imago.

Kleur/Stijl/Imago analyse
Tijdens de workshop van Ugrow2 leer je de 4 verschillende seizoenenstypes (lente, zomer, herfst en winter) kennen. Je krijgt inzicht in wat hun karakteristieken zijn, hun specifieke kleuren als ook de bijhorende stijlen.
Ugrow2 geeft tips om de sterke punten van onze figuren te versterken en de
mindere puntjes te verdoezelen. Je leert hoe je met kleuren en belijningen van stoffen kan vreemdgaan om je boodschap kracht bij te zetten.
max. 15 deelnemers - 15 euro per deelnemer

Inschrijven kan via mail naar info@stielenstijl.be. Je geeft gewoon je voorkeur door en het uur, en je naam natuurlijk. :)

1 opmerking:

  1. Ik kom af jong!
    Ik neem mij dat al twee jaar voor, en nu ga ik er eens werk van maken!

    BeantwoordenVerwijderen