vrijdag 5 oktober 2012

Stiel & Stijl workshops!

Zin om bij mij les te volgen of mij te zien afgaan als een gieter? Awel 't is het moment!



omschrijving
* staat een foutje in de tekst, website moet natuurlijk workshop zijn. :)

schema


Op Stiel & Stijl (za 10 & zo 11 november, Loft 130, Korbeek-Lo) animeer ik 3 workshops van 1 uur. Eentje over hoe werken met een spiegelreflex, eentje over bloggen in het algemeen en natuurlijk eentje over foodfotografie.

Meer info over Stiel en Stijl vind je hier. Inschrijven kan via hun facebookpagina. Ikzelf hou mij daar niet mee bezig, daar is personeel voor. :)

En er valt natuurlijk ook nog kweetnihoeveel andere dingen te ontdekken en te laten handtekenen en zo.

Zeker langskomen!




Ann

10 opmerkingen:

  1. moet je je camera goed kennen? Want ik gebruik inderdaad gewoon de automatische stand... En al die andere knoppekes, daar blijf ik meestal van af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is juist de bedoeling dat je heb beter leert kennen tijdens dat uurtje. Of dat ik jou op z'n minst de mogelijkheden van een spiegelreflex laat zien. ;-)

      Verwijderen
    2. ingeschreven ;-)
      Nu nog twijfelen of ik de workshop bloggen er nog bij kan krijgen of niet...

      Verwijderen
  2. oh whow, dat leek me nu eens leuk om te doen !!Ik zou ze alle vijf wel willen volgen ! Jammer dat het zo veraf is, anders was ik er zeker bij !

    BeantwoordenVerwijderen