donderdag 5 april 2012

Gezellige beestenboel.

Ik had zin om beestjes te fotograferen, en aangezien mijn eigen woefers serieus kapsones beginnen krijgen... ben ik weer naar de dierenarts getrokken. Ik doe dat dus echt graag, beestjes fotograferen. Ja da's ook levend vlees, en die bewegen ook constant, maar van hen kan ik dat precies makkelijker verdragen. ;-)


a day at the vets-31


a day at the vets-27


a day at the vets-25


a day at the vets-21


a day at the vets-23


a day at the vets-20


a day at the vets-12


a day at the vets-33


a day at the vets-16


a day at the vets-13


a day at the vets-8


a day at the vets-4


a day at the vets-3

12 opmerkingen:

  1. Schitterend! Zie het trouwens al voor me, bij de dierenarts met het fototoestel..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, zo mooi! ge moogt altijd eens die van ons komen fotograferen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mopshondjes! Gewoon schattig van lelijkheid! :-) Knappe foto's wederom van die dieren hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ander levend vlees dan mme zsazsa hé ! Maar wree schoon ! Ze zouden u goed kunnen gebruiken bij www.hetblauwekruiskust.be om schoon foto's te maken om rap een nieuw baasje te vinden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig! En die van jou hebben precies hun neusjes in dezelfde richting :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wij hebben hier nog ne blauwogige border lopen, een sable ipv zwart. en nog wat geiten en ne pony, als ge eens wat anders voor uw lens wilt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's. Kan me goed voorstellen dat de eigenaars wel heel blij zijn met zo'n prachtfoto's van hun trouwe maatjes.

    BeantwoordenVerwijderen