zondag 1 april 2012

86 lentjes jong.

Is deze wel heel flukse dame.









Respect!

9 opmerkingen:

  1. schaam schaam, ik ken mezelf niet eens optrekken aan mijn armen...laat staan elegant zijn..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoooooooooo,
    waaaaauw
    (meer kan ik niet zeggen)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai, mijn oma is even oud en die zag ik daarstraks nog achter haar rollator lopen.
    En ik zou het deze dame niet nadoen hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amaaaai als ik tegen dan nog een kwart van haar lenigheid en gezondheid heb, dan ga ik zooo blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tegen dan ga ik daar zitten met mijn sliplift, als het hoofd dan maar jong en helder blijft ben ik al tevreden!
    Fris vrouwtje, ik ga dat straks eens aan mijn vader laten zien, beetje jarloers maken zie.

    BeantwoordenVerwijderen