dinsdag 31 juli 2012

Ik lig hier gewoon dubbel.

Photobucket

Zeker heen weggegooit gelt!

17 opmerkingen:

  1. wow ... zou dat geen grapje zijn? Ik hoop van wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aiaiai, ik hoop toch ook dat het als grap bedoeld is!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kan niet waar wezen....... Zou het écht geen grap zijn? @

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG! Ik lig òòk dubbel ...
    Als leerkracht heb ik nochtans af en toe (3dejaars!) stagiaires die zulke dingen op bord durven schrijven met 24 leerlingen voor hun neus. Dan lig ik niét dubbel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt Ger! Nu ik denk eerlijk gezegd niet dat er veel mensen zich gaan melden voor beilessen. :)

      Verwijderen
    2. Meen je dat? Doen ze dat ook met bijlessen?
      Ik heb ook eens telefoon gehad over een probleem met mijn windows. Toen duidelijk werd dat ik echt niet ging betalen, werd de man vervelend.
      Hoe geraken die aan mijn telefoonnummer dat ik nooit vrijgeef (wel mijn gsm-nr.)?

      Mocht het toch geen oplichting zijn, dan is het voor de bijlesleraar toch ook niet zo plezant: al dat lijden bij het begelijden!

      Verwijderen
    3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    4. Neen, het is mijn foto niet, jammer genoeg.

      Verwijderen
    5. De foto of advertentie kan al jaren oud zijn... ik heb het ook maar gewoon gevonden op het internet. Ben de laatste 10 jaar niet meer in een AH geweest. :) Er is er hier (België) maar één (dacht ik) en da's op 100 km van hier. :)

      Verwijderen
  6. hahaha!!! zeker geen wechgechooit gelt :D
    nu nog een wiskundeleraar die een annonce plaatst dat hij zo zeker is als 1+1 3 is dat hij je kind kan helpen slagen voor wiskunde en 't is in orde :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag deze ook voorbij komen op Facebook. Hij is grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nau, ik denk erofer om tog maar eens beiles te gaan nemen...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hei vergisde zig bei hed veltje aangeboten/gevraagt.

    BeantwoordenVerwijderen