zaterdag 26 november 2011

Wie zou er niet Nigella willen zijn?

Photobucket


;-)

17 opmerkingen:

  1. Geef mij Nigella maar en ik weet zeker dat ze ook veel lekkerder eet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk dat iedereen wel Nigella wil zijn. Gisteren het recept voor chocoladetotaalkoeken van haar gemaakt en oh oh oh wat was dat weer lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaja. Die is er al 51. Niet te doen hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. LOL!!! Ik wil graag Nigella zijn.... zeker, zeker weten....

    Al vind ik haar recepten niet altijd de besten, er zitten nogal eens wat foutjes in, haar beschrijvingen zijn heerlijk en haar hele collectie staat dus ook hier op mijn plank.

    Ja, gezond eten vind ik belangrijk, maar het moet vooral ook gezellig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik eet een appelkaneel muffin van Nigella terwijl ik je blog lees. LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou haar ( Nigella ) als mijn vrouw willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOL ik zou er best op mijn 51 nog zo goed uit willen zien. Alleen heb ik niet de illusie dat het eten van vlees, boter en toetjes daar nu percé voor zouden zorgen.

    Aan de andere kant denk ik dat "té" gezond ook niet goed is voor je.

    Eindconclusie: ik denk dat Nigella gewoon goede genen heeft...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hilarisch!
    Maar ik zou Nigella toch ook graag eens 'in het echt', zonder dikke laag tvmake-up, in pyjama de koelkast zien plunderen. 't zal ook wel wat minder zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jawel, Nigella is een mooie vrouw. Gillian wat minder.
    Laat ons toch even de vergelijking relativeren.
    De foto van Gillian is genomen toen ze deelnam aan het programma "I'm a celebrity, get me out of here!"
    Ik denk dat Nigella er ook niet zo lekker zou uitzien als ze had moeten doorstaan wat Gillian op dat moment had doorgemaakt (lees : zéér weinig eten, gruwelijke taken, slapeloze nachten...)

    Even geen appelen met citroenen vergelijken, hé. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou, en bovendien verdenk ik Nigella er van geregeld bij de plastisch chirurg langs te gaan! geen enkel rimpeltje, zelfs niet eentje, te bespeuren, dat is toch wel vreemd op haar leeftijd, niet? Ik denk dat ze geregeld een botoxspuitje laat zetten. Daar heb ik geen enkel probleem mee hoor, iedereen doet waar ie zich het beste mee voelt. Nigella mag gezien worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo te zien heeft Nigella haar lippen laten corrigeren, botox in d'r wangen en voorhoofd en is ze te dik. Dat zie je op deze bewerkte foto niet waar alles aan haar gestyled is niet eens zo goed. Ik ben blij dat ik mezelf ben en geen vlees en veel vet eet. Maar gewoon de ene dag stralend en dan weer eens een beetje gerimpeld is best fijn. De 51-grens is dan ook nog niet zo heel dichtbij en dat toetje en zoetje neem ik graag zo af en toe ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het niet sportief om beide foto's te vergelijken en het daaraan gerelateerde idee te geven dat dit door het eten van een bepaald dieet komt.
    Je kan aan de foto zien dat Gillian daar zich niet echt 'lekker voelt en Nigella is mischien door tig visagistes ondehanden genomen!
    Trouwens wie bepaald wat mooi of lelijk is,ik vind in ieder geval beide dames mooi om wat ze doen en zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vrees dat nogal wat mensen dit véél te serieus opnemen. Iedereen wéét dat alleen leven op boter en suiker niet gezond is, en wat Dr Gillian doet dan weer het andere extreme uiterste is. Een mix van gezond leven én genieten is wat je eeuwig jong houdt. Hoe je er ook uitziet.

    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen