vrijdag 25 februari 2011

7 wetenswaardigheden over mezelf...

... voor de stylish dinges award ;-)



Ik heb maar 1 rug en da's jammer genoeg te weinig.
Heb 2 katten, en die zijn ondertussen al 14 jaar.
Ik heb 3 keer mijn praktisch rijexamen moeten doen, maar gelukkig zijn er geen doden gevallen.
Ik heb 4 mac's, 2 daarvan zijn al stokoud, maar ik kan het niet over mijn hart krijgen om ze weg te doen.
Ik ben al 5 keer verhuisd, en ik vrees dat het daarbij niet zal blijven.
Ik had 6 kippen, maar eentje is vorige maand naar de eeuwige graanvelden vertrokken.
En ik heb al 7 keer Roisin Murphy live aan het werk gezien, en da's eigenlijk veel te weinig.


Night walks.


Ik hoop dat dit beetje een licht doet schijnen op mijn *kuch* boeiende *kuch* persoonlijkheid/leven.

7 opmerkingen:

  1. Gelukkig leren wij je hierdoor een beetje kennen. Bedankt voor je onthullingen! En nog gecondoleerd met je kip.
    groeten, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOOOH, ik weet nog veel meer.... GNAGNAGNA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij weet een miljoenmiljard dingen van mij, maar gelukkig ik ook van jou. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. van zo'n benadering kan ik nu eens genieten si !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk te weten dat er nog mensen zijn die vaak verhuizen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben ook al vijf keer verhuisd (ben 29), ik hou ervan!
    Ik heb een hekel aan kippen, ben er stiekem bang voor, maar wat betreft Roisin Murphy ben ik het weer roerend met je eens!

    Leuke wetenswaardigheden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 1-0-3-1-4-2(nu ook -1)-0 voilase ik heb me ook wat "bloot" gegeven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen