vrijdag 25 februari 2011

Jawadde...

Nog maar 21 is ze, Adèle. Maar wat een klok van een stem!

cd - blog stuff


Ik ben er dol op, allez jaloers is eigenlijk een beter woord. Ik heb dan maar haar CD gekocht, en hij valt goed mee. Een beetje teveel Anouk-achtige ballads hier en daar (en neen, da's geen compliment in mijn ogen) maar 2/3 van de CD is wel schitterend. Maar wat een stem, wat een stem. Waren het nu verkiezingen, dan kreeg ze de mijne.






Vooral live komt haar talent volledig tot z'n recht. Ze treedt binnenkort op in Brussel, maar helaas is alles uitverkocht.


5 opmerkingen:

  1. Prachtig hé! Kocht het net dez week zelf via i-tunes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind het knap wat dat meisje presteert.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja he...ik schrok er ook van dat ze nog zo jong is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat we een gedeelde passie hebben...
    Adele!!
    Ze stond ook in mijn lijstje van 7 over mezelf, die bij de nominatie van "stylish-blogger-award"
    geschreven staat.
    Ben jij al aan het bedenken wat je ons gaat vertellen? Ben benieuwd..
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, da's jong! Wist ik niet.
    Ze heeft een fantastische stem, ben het helemaal met je eens!

    BeantwoordenVerwijderen