maandag 28 februari 2011

Mijn moeders wijsheden - Deel vier

Gisteren was het familiefeest. Eigenlijk een verlaat kerstfeest, maar omdat we zo talrijk zijn, en er veel jongeren in januari in 'den blok' zaten, was het pas gisteren 'Algemene Vergadering'. Het was, zoals steeds, een heel gezellige bedoening.


Moet kannen


En mijn ma was weer haar schitterende zelve. Mijn vader, met wie ze al een halve eeuw gelukkig getrouwd is, moest het weer ontgelden, toen ze plots opmerkte...



"Toch spijtig dat je het hele pakket moet nemen, terwijl je er maar een beetje van nodig hebt."



Geef ze maar eens ongelijk. ;-)

8 opmerkingen:

  1. een heel wijs en wijze madam die ma van jou !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahahahaha!!!!
    kan ze den overschot niet weggeven -)))?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha! Wat is dit herkenbaar, ma die haar schitterende zelve is... enne ... dat gehaakte kleedje op de foto, dat heeft mijn oma ook, al jaaaaren, door haar zelf gehaakt.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Ruimtevisser, mijn vader is al meer dan 50 jaar met haar getrouwd, in denk dat hij ondertussen haar humor al gewoon is. ;-)

    Mijn vader heeft eens goed gelachen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen