dinsdag 7 december 2010

Heerlijk weer vandaag...

Ik heb het nogal voor mist en nevel. Er zijn zelfs mensen die zo zot zijn om mij wakker te bellen daarvoor. Want ze weten dat ik daar graag beeldekes van neem. En gelukkig moet ik daarvoor zelfs niet ver lopen. Want ik heb geen room with a view, maar een huis met een view. Langs alle kanten heb ik een mooi zicht. Dit hier is genomen uit de logeerkamer. En ik had geluk, de zon kwam net op, en ze gaf de wereld een mooie gouden gloed.

Good morning

Als ge zo niet wil wakker worden, dan weet ik het ook niet meer.

3 opmerkingen:

  1. echt heel erg mooi inderdaad , waar zou dat zijn ...

    ergens richting de franse grens bij kortrijk of meer de kempen , ik raad maar wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat van die Waalse grens klopt wel. Maar 't is de andere kant van 't land. Ik woon in sugarcity Tienen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vanaf nu bel ik u elke ochtend wakker!

    BeantwoordenVerwijderen