zaterdag 4 december 2010

Ziel

Da's de bijnaam van mijn Boston Terriër. Allez, hij moet toch doorgaan voor een Boston Terriër, want zijn ma heeft volgens mij ergens wel een scheve schaats gereden. (Ba)ziel is al 6 jaar mijne beste maat - sorry voor het emo gedoe hier.

Toen ik hem voor het eerst zag, was ik eigenlijk helemaal niet van plan een hondje te nemen. Maar meneer keek in mijn ogen en het enige wat ik kon zeggen was shit shit shit. Ik was verkocht. En ja de hond ook.

Maar geef toe, wie kan er aan deze oogjes weerstaan?

ziel

3 opmerkingen:

  1. Leuke blog. Ik zit tussendoor een beetje te grasduinen en dan kom je zoiets tegen. Ik ga dit blijven volgen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken dat emogevoel precies, groot probleem, ik heb ondertussen al een kleine dierentuin.
    Leuk blog, recepten en dieren, meer moet dat niet zijn ;-).

    BeantwoordenVerwijderen