vrijdag 10 december 2010

Straffe schijf!

Ik koop niet zoveel cd's meer, want 't is al te vaak gebeurd dat ik maar één of twee liedjes echt goed vind en de rest maar zozo. Van één cd ben ik wel super tevreden. Good Things van Aloe Blacc. Elk liedje is een pareltje met lekker veel soul. Wij vinden het een goed ding, die cd van meneer Zwartt.


blacc3


Ik heb ook 'Otello' gekregen van Verdi voor mijn verjaardag. Met Placido Domingo. Ook heel straf, maar ik denk dat ik hiermee mijn prille lezers ga wegjagen.

2 opmerkingen:

  1. Meneer Zwartt noemde zichzelf ook Aloe, omdat hij zo een zachte huid heeft, zegt hij :).
    Dat vind ik nu eens een grappige en nutteloze anekdote die ik wilde delen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ;-) Da's er eentje die ik ga onthouden! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen