maandag 21 maart 2011

Het zag Blacc van 't volk, maar geen Aloë te zien.

Vorige vrijdag gingen we naar Aloe Blacc in de Ancienne Belgique in Brussel. We waren al wat laat want er was natuurlijk geen parking te vinden. Maar kom, wij door de gietende regen rennen als een gek naar de AB.

Eens toegekomen, viel het mij op dat het aanwezige volk er nogal vreemd uitzag. Allez, 't is te zeggen, het was precies geen soulmuziek volkje. 't Was eerder type gothic, maar kom, wij dachten alles kan nietwaar.

Eens binnen lieten we ons ticketjes scannen, en tja... dat spel maakte een tuutuuut geluid. Diene mens nog maar eens ons tickets proberen te scannen, maar neen... we kregen weer tuutuut op het rekest. Plots begon die gast keihard te lachen. Bleek dat wij daar 10 dagen te vroeg aan de kassa stonden. LOL.

Enfin volgende maandag gaat P-C naar den Aloe. Als ik het niet vergeet.

Ondertussen krijgen jullie al een voorsmaakje.

8 opmerkingen:

  1. Echt, jom. Dat kan alleen maar u overkomen. En nog een paar andere loemperiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, dat heb zelfs ik nog niet voorgehad! En ik ben er nochtans al wel een paar keer in geslaagd om mijn tickets thuis te vergeten enzo. Parkingtip voor de AB: Schildknaapparking aan metrohalte Brouckère (vlakbij dus). Je moet er wel 8 euro voor over hebben...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lol, jij was wel hééél goed op tijd dan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je wou op de eerste rij staan zeker?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lol!
    hij staat gepland voor een modeshoot met ons, dit verhaal moet ik hem zeke vertellen... =)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heb ooit klanten gehad die 1 dagen vroeger naar de luchthaven keerden van hun vakantie ... gewoon den tel kwijt ... je ziet, het kan nog erger !

    BeantwoordenVerwijderen