dinsdag 18 januari 2011

Wanneer schoonheid niet zo evident is...

Een hele tijd geleden heb ik via Flickr een bijzonder iemand ontdekt. Iemand die houdt van "imperfecte schoonheid". Ze maakt foto's met vervallen filmrolletjes. En wanneer ik zeg vervallen, dan is dat ook echt vervallen. Filmrolletjes uit de jaren 60-70-80... En de tientallen camera's waarmee ze werkt zijn minstens even oud.

Haar foto's zijn op z'n minst fascinerend te noemen. Ik kan me inbeelden dat veel mensen dit maar niets vinden omdat de foto's niet "traditioneel" zijn. Ja, ze zijn anders dan anders. Maar ik vind dit juist mooi. Heel erg mooi zelfs.

Ze heeft ook een knappe site die zeker een bezoekje waard is. Maar geniet eerst even mee van haar kunstwerkjes, vooraleer je wegklikt.


kras buik

Kopie van Untitled-Scanned-01

Untitled-Scanned-23

Untitled-Scanned-22

Untitled-Scanned-13 high res k&R

Untitled-Scanned-05


Oh ja, en ik wil haar ook bedanken voor haar dagelijkse steun tijdens mijn moeilijke 'rug-periode'. Bedankt V. van Flickr. ;-)

8 opmerkingen: